klooster Navarra - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Piet Wal - WaarBenJij.nu klooster Navarra - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Piet Wal - WaarBenJij.nu

klooster Navarra

Door: Margriet

Blijf op de hoogte en volg Piet

03 Mei 2008 | Spanje, Logroño

Piet is nu in Logrono. Vandaag 87 km afgelegd. Vanmiddag is Piet in een van de oudste kloosters van Navarra geweest. Het was wederom veel klimmen en hij geniet van alles.

• 03 Mei 2008 - 20:24

Armand:

Hallo Piet,

Inmiddels behoorlijk in de COLLES lees ik en Spanje bereikt! Ik neem aan dat aan de westkant de grens F/ESP ook boven (in het midden) op de Pyrineeën ligt en je dus de grootste bulten wel hebt gehad. Knap hoor een reuze prestatie! Nu nog de laatste etappes. Il n'y a rien a plus difficile a écorcher que la queue. (De laatste loodjes wegen het zwaarst ..... ok, ik geef het toe ik heb hem opgezocht, zeker geen parate kennis)

Zet hem op dus!

HG

• 04 Mei 2008 - 16:42

Jos En Henny:

hoi Piet
    Wij komen net thuis van een korte vakantie in Ned.Snel even kijken hoe het met je gaat,volgens mij lig je voor op schema en lijkt het allemaal op rolletjes te gaan, nog veel succes en sterkte met fietsen
    gr en tot horens.
    Jos en Henny