einde van de wereld. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Piet Wal - WaarBenJij.nu einde van de wereld. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Piet Wal - WaarBenJij.nu

einde van de wereld.

Door: Margriet

Blijf op de hoogte en volg Piet

15 Mei 2008 | Spanje, Madrid

Piet heeft gebeld, hij stond aan het einde van de wereld. Een weergaloos indrukwekkend uitzicht. Om stil van te worden.
Afgelopen nacht slecht geslapen, nog niet helemaal top fit, wel vandaag ruim 100 km gefietst en nu prachtig weer.
Wel extra fijn in vergelijking tot de aankomst in Santiago dat het nu in Finisterre stralend weer is. De markering daar geeft ook aan dat het de laatste schelp in de route is. Piet heeft een heel voldaan gevoel. De route is nu echt af!! Er is daar geen camping, wel een refugio. Henk en Trijntje gaan met de camper wildkamperen en Piet zal slapen in zo'n refugio, vooral omdat daar dan ook een douche is.
Ze zullen nog met elkaar bespreken of de tocht ook nog door gaat naar La Corona, maar voor zover ik Piet nu hoorde hoefde dat voor hem op dit moment niet echt. Zo was het wel genoeg, maar je weet nooit.
Dan zullen ze zich ook beraden over de terugtocht, ook afhankelijk van wat Henk en Trijntje willen want die hebben zich de hele tocht aan Piet aangepast.

• 15 Mei 2008 - 20:06

Jos:

nog maar een keer proberen,van de week niet gelukt vanwege een storing.
    Piet,knap wat jij een zo'n korte tijd gepresteerd hebt met toch zoveel tegenslag, slechte weer en zo petje af hooren nu weer door naar een verdere bestemming.(Kom je nog wel terug naar huis?)Nog veel fiets plezier en groeten,
    Jos en Henny en Moeder.

• 15 Mei 2008 - 21:45

Willy En Nolly:

Wat geweldig dat je doorgegaan bent naar Finesterre,het zal een fantastische ervaring zijn,gelukkig heb je nu lekker weer, dus geniet er van.
    Nog heel veel plezier,Willy en Nolly

• 16 Mei 2008 - 06:34

Marjolein:

Goed gedaan pap, je bent nu echt waar je heen wilde,terwijl je je toch niet echt goed voelde.Geniet toch van het lekkere weer,en blijf een paar dagen aan het einde van de wereld.Als je een aantal dagen echt uitgerust hebt, kun je altijd nog een stuk fietsen.
    Marisja en Annika zijn ook trots op je en blij dat je goed bent aangekomen.Marisja vond het wel erg dat je ziek was.Ook de foto's vonden ze erg leuk,ze hebben ze bijna verslonden Ze moesten er iedere keer weer naar kijken en ook de lerares van Maris moest ze zien.Nou pap, groetjes van ons en dikke knuffels van Marisja en Annika.

• 16 Mei 2008 - 11:23

Jan Van Den Brandhof:

Fantastisch Piet.

Van harte gefeliciteerd!

Wat goed, dat je het in zo'n korte tijd hebt gehaald. Het zat niet overal mee, maar zo'n doorzetter als jij komt er wel, dacht ik. En ja hoor, Piet gaat door tot het eind ondanks slecht weer,ziekte en andere tegenslagen. Echt geweldig.
    Ik ben heel benieuwd naar je bijzondere reisverhalen.

Tot spoedig.

Jan