terugreis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Piet Wal - WaarBenJij.nu terugreis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Piet Wal - WaarBenJij.nu

terugreis

Door: Margriet

Blijf op de hoogte en volg Piet

17 Mei 2008 | Nederland, Amsterdam

Vanddaag vanaf Foz tot over de franse grens. het plan is om dwars door Frankrijk te gaan en dinsdag bij Marjolein aan te gaan. Daar op de camping te gaan staan waar Piet ook met Margriet is geweest. Vervolgens donderdag de laaste etappe naar huis.
Het is een heel ander gevoel om na zoveel dagen fietsen weer achter het stuur te zitten. Het lijf moet er aan wennen.

• 18 Mei 2008 - 08:12

Willir En Nolly:

Hoi Piet,
    Na je geweldige prestatie is het ook weer heerlijk om noordwaarts te gaan
    Geniet van de thuisreis
    Gr willie en Nolly

• 18 Mei 2008 - 15:19

Marjolein:

Hoi pap,
    Ik ben eigenlijk een beetje blij dat jullie nu weer richting huis komen. Het was wel goed zo,je hebt je missie helemaal volbracht en dan moet het ook maar goed zijn.Je hebt iets gepresteerd waar menigeen jaloers op zou zijn.
    We verheugen ons op dinsdag en het mooie is dat de meiden donderdag en vrijdag vrij zijn.Zo kunnen ze woensdag in ieder geval langer op blijven.Vanaf dinsdag zou het weer hier ook beter worden.Hopelijk is dat dan ook zo, zodat jullie hier in de Eifel nog een paar mooie dagen hebben. Groetjes en tot dinsdag.

• 18 Mei 2008 - 17:10

Gert En Ria:

P.C.weer terug.Alles weer gelezen.Het is een hele prestatie,we doen het je niet na.Nog een hele fijne reis terug.We kijken naar je uit.Groetjes van ons uit Ochten.

• 18 Mei 2008 - 17:10

Gert En Ria:

• 19 Mei 2008 - 17:00

Dini:

Je bent op de terugreis met de camper, even genoeg gefietst we wensen je nog een aantal fijne dagen samen we horen nog van je