2000 km gepasseerd!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Piet Wal - WaarBenJij.nu 2000 km gepasseerd!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Piet Wal - WaarBenJij.nu

2000 km gepasseerd!!

Door: Margriet

Blijf op de hoogte en volg Piet

04 Mei 2008 | Spanje, Madrid

Piet is nu in Belrado. Vandaag heeft hij 112 km gefietst en is de 2000km gepasseerd!! Het wordt vanavond weer wildkamperen. Ik heb even gebeld. Er bleek geen camping in de buurt te zijn. Vanmiddag zat hij er even doorheen, dan heb je 100 km gefietst en is er geen camping. Dus beraad hoe verder. Hij is nu bij de camper, Er dreigt onweer. Piet overwoog even of hij toch naar zo'n refugio zou gaan, maar dan is de fiets eigenlijk onbeheerd en dat lijkt hem toch niet echt iets. Dan maar wildkamperen, Als het dan gaat onweren ben je in elk geval met elkaar. En met de camper heb je toch eigenlijk wel alles bij de hand. Vast wel voldoende water en eten. En niet onbelangrijk, even gezelschap!!

• 04 Mei 2008 - 20:15

Wim Jongenotter:

Geweldig Piet, die 2000 km grens. Jammer dat er geen camping in de buurt is en maar goed dat je de camper nog hebt. Woensdag werken in de kasteeltuin zonder het toeziend oog van Piet, dat zal wel even wennen zijn.Voor jou nog de laatste loodjes, houd je taai!
    Groeten van Wim

• 04 Mei 2008 - 20:20

Jan Van Den Brandhof:

Fantastisch Piet. Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal van 2000 km. Ga zo door. Ik ben benieuwd hoe je deze nacht doorkomt met wildkamperen.
    Groetjes,

Jan

• 05 Mei 2008 - 06:24

Marjolein:

hoi pap, gefeliciteerd met de 2000 km.Echt goed.We leven nog steeds heel erg met je mee,vergeet dat maar niet.Het is heel normaal dat je het af en toe even niet meer ziet zitten.Zoals je al schreef kom je veel mensen tegen die de route in een aantal keren doen,en niet zoals jij in één keer.Dus is het heel normaal dat het dan soms niet zo goed gaat.Denk ook nog even aan je eigen, wijze woorden dat wat er ook gebeurd er altijd wel een oplossing komt.Zet hem op pap en we denken aan je. Lieve groetjes uit de Eifel.

• 05 Mei 2008 - 13:59

Dini:

Een mijlpaal die 2000 heb je achter de rug.
    Hoop dat je weer uitgerust verder kan,
    fijn dat je gezelschap had gisteravond.
    Groeten en tot mails