bijna thuis - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Piet Wal - WaarBenJij.nu bijna thuis - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Piet Wal - WaarBenJij.nu

bijna thuis

Door: Margriet

Blijf op de hoogte en volg Piet

21 Mei 2008 | Duitsland, Berlijn

Maandagavond hebben Piet, Henk en Trijntje overnacht in Bonneval. Als ik me goed herinner hebben ze daar op de heenweg ook gestaan. Gisteravond zijn ze aangekomen in de Eiffel. Vandaag naar Marjolein, Paul en de kinderen en morgen thuis!!!!!

  • 27 Mei 2008 - 20:19

    Hans:

    Knap hoor dat je zo'n lange reis op de fiets heb afgelegd. Leuk om op terug te kijken en over te vertellen, ik hoor het vast nog wel een keer. Wij gaan maandag 2 juni, 8 dagen naar Griekenland.
    Groeten, Hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Piet

Ik maak een fietstocht (pelgrimstocht) van Dodewaard naar Santiago de Compostela en verder naar Cabo Finisterre

Actief sinds 03 Maart 2008
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 68259

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2010 - 29 September 2010

Rondje Noordzee 2

19 Juni 2009 - 01 Augustus 2009

Rondje Noordzee

14 April 2008 - 01 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: