einde fietsen - Reisverslag uit Foz, Spanje van Piet Wal - WaarBenJij.nu einde fietsen - Reisverslag uit Foz, Spanje van Piet Wal - WaarBenJij.nu

einde fietsen

Door: Margriet

Blijf op de hoogte en volg Piet

16 Mei 2008 | Spanje, Foz

Het fietsen is (voorlopig) afgelopen. Piet gaat met Henk en Trijntje in de camper terug. Vandaag tot Foz. Ze zijn van plan ook langs Marjolein te gaan en denken volgende week donderdag terug te zijn.

• 17 Mei 2008 - 14:27

Monique:

Hoi Piet,
    Geweldige prestatie hoor!!! Wij zijn trots op je.... Was leuk om je reisverslag telkens te lezen (of dat van Margriet)... Zodra je weer thuis bent en bent bijgekomen van je reis komen we de foto's kijken en de verhalen aanhoren.

• 17 Mei 2008 - 18:48

Wim Jongenotter:

Beste Piet,
    Ik ben blij dat je weer goed hersteld ben.Je hebt denk ik de afgelopen weken een geweldige ervaring gehad ,die je je hele leven niet meer zult vergeten. Ik ben erg benieuwd naar jouw verahlen als je weer thuis bent.
    Groeten,Marian en Wim